بررسی موس پد گیمینگ Razer Goliathus Control Fissure Medium

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میم. گیم
12:51
سه شنبه 7 ارديبهشت 1400

 

موس پد گیمینگ ریزر مدل Goliathus Control Fissure Medium

 

 شرکت ریزر مجموعه فوق العاده ای از انواع ماوس پد گیمینگ را برای علاقمندان بازی های کامپیوتری معرفی کرده است. خرید موس پد گیمینگ ریزر مدل Goliathus Control Fissure Medium به شما امکان می دهد ماوس خود را با دقتی بسیار بالا حرکت دهید. بدین ترتیب حتی گرافیست ها و نقشه کش ها نیز می توانند از آن برای تسهیل کار با ماوس، استفاده کنند. در ادامه با نقد و بررسی موس پد مخصوص بازی Razer Goliathus Control Fissure Medium به مرور قابلیت های این وسیله جانبی سودمند خواهیم پرداخت.

مشخصات موس پد گیمینگ ریزر Goliathus Control Fissure Medium

 

موس پد مخصوص بازی ریزر Goliathus Control Fissure Medium

 

سری گولیاتوس شامل انواع انعطاف پذیر از ماوس پد ریزر می شود. این ویژگی به شما امکان می دهد آن ها را لوله کرده و داخل کیف و کوله پشتی خود حمل کنید. موس پد مخصوص بازی ریزر مدل Goliathus Control Fissure Medium به سری Control تعلق دارد و این عبارت نشان می دهد که دستگاه به جای سرعت، برای دقت طراحی شده است.

 

ابعاد ماوس پد گیمینگ ریزر مدل Goliathus Control Fissure Medium برابر 355 در 254 میلی متر است. این ابعاد، نیاز بیشتر کاربران را برطرف می کند و احتمالا به سطح بیشتری روی میز خود نیاز نخواهید داشت. در ساخت این ماوس پد از پوششی پارچه ای و کفی لاستیکی استفاده شده است و دوختی تمیز و محکم، این دو بخش را به هم متصل می کند.

 

ماوس پد گیمینگ Razer Goliathus Control Fissure Medium

 

پوشش پارچه ای ماوس پد بازی ریزر مدل Goliathus Control Fissure Medium استحکامی فوق العاده دارد. پارچه مذکور، از نوع ریزبافت یا میکروفیبر انتخاب شده است اما برخلاف سری Goliathus Speed، با خلل و فرج درشت پرس شده است. این اصطکاک بالا موجب جلوگیری از سر خوردن ماوس می شود و برای حرکت های ریز و ظریف، عالی عمل می کند.

 

طرح گرافیکی به کار رفته در ساخت این دستگاه، خرید موس پد گیمینگ ریزر Goliathus Control Fissure Medium را به یکی از بهترین روش ها برای زیباتر کردن میز کامپیوتر تبدیل می کند. این طرح شامل لوگوی ریزر روی زمینه ای ترک خورده است که نام Fissure از همین طرح گرفته می شود. بد نیست بدانید ریزر سری گولیاتوس کنترل را با طرح گرافیکی دیگری به نام Gravity Edition نیز می سازد.

 

موس پد بازی Razer Goliathus Control Fissure Medium

 

کفی موس پد گیمینگ Razer Goliathus Control Fissure Medium از فوم لاستیکی ساحته شده است. این لایه فومی ضخامتی برابر 3 میلی متر دارد و حالت بالشتکی آن، از فشار و آسیب های طولانی مدت مچ دست، پیشگیری می کند. در بخش کف این لایه سبز فسفری، از طرحی لانه زنبوری استفاده شده است که به خوبی به سطوح صاف می چسبند اما هنگام لوله کردن، به سادگی از میز جدا می شود.

 

دور دوزی موس پد بازی Razer Goliathus Control Fissure Medium سرتاسری است. بدین ترتیب با استفاده معمول و اندکی مراقبت، درز دستگاه از هم شکافته نمی شود و می توانید دوام و ماندگاری بالایی از آن انتظار داشته باشید. قیمت ماوس پد گیمینگ Razer Goliathus Control Fissure Medium با دوام عالی و استحکام آن توجیه می شود. 

 

موس پد گیمینگ Goliathus Control Fissure Medium ریزر بین قیمت و کارایی، بهترین تعادل را دارد. با اینکه سایز این ماوس پد، مدیوم است اما سطح وسیعی از میز را اشغال می کند و بدین ترتیب، آزادی عمل بالایی در هنگام بازی، نقشه کشی، طراحی، آهنگسازی یا تدوین فیلم در اختیار شما قرار می دهد. 


تعداد بازدید از این مطلب: 235
بازدید : 235

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بهترین بازیهای اندروید، آیفون،بازیهای کامپیوتری و پلی استیشن مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر